آموزشگاه 12 كلاسه خير ساز شهيد عظيمي و گلزار باغچه جوق ماكو با حضور مسئولين به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدير آموزش و پرورش ماكو در مراسم افتتاح اين مدرسه خير ساز ، با بيان اين مطلب كه دولت يازدهم در امر آموزش و پرورش و در امر مدرسه سازي موفق عمل كرده افزود: با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد تعداد 7 باب مدرسه در اين شهرستان احداث و دانش آموزان در آن مشغول به تحصيل هستند و 2 باب آموزشگاه نيز در حال ساخت بوده و مراحل پاياني خود را طي مي كنند .

محمدي بیان كرد: تعداد 10 مدرسه نيز با هزينه اي بالغ بر 200 ميليون تومان مقاوم سازي شده اند و 12 مدرسه نيز مجهز به سيستم گرمايشي شده اند.

وی در خصوص جذب مشاركت هاي مردمي هم گفت: در سال 93 ميزان جذب مشاركت هاي مردمي 200 ميليون تومان بود كه اين ميزان در سال 94 ، به 500 ميليون افزايش پيدا كرد.

در ادامه محمد زاده معاون سياسي فرمانداري ماكو هم به بيان هميت علم و دانش اشاره كرد و گفت: كار خيرين در امر مدرسه سازي هميشه در ذهن همگان باقي خواهد ماند.

لازم به ذکر است زمين اين آموزشگاه توسط خانواده خير شهيد عظيمي اهدا شده بود و كار احداث آن نيز با مشاركت خير مدرسه ساز ، حاج سيف اله علي اكبرزاده و نوسازي مدارس استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.