ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت:حریفانمان در گروه ایران تیم های عربی هستند و همیشه ایران را به نحوی اذیت کردند.

ارغوان:تیم های عربی همیشه ایران را اذیت کردندروزبه ارغوان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تمرینات تیم جهت آمادگی در رقابت های فیبا چلنج با نظم زیادی برگزار شد زیرا کارهای بدنسازی و بسکتبال بر عهده بائرمن بود و نظارت کامل داشته است. از نظر بدنی بازیکنان برای این رقابت ها کاملا آماده هستند.

ارغوان بیان کرد:بازیکنان جوانتری به تیم اضافه شدند و امیدوار هستم که به درک کامل سیستم بازی ها و به شناخت مربی رسیده باشند و این خوب است که بازیکن بتواند جایگاه خودش را در تیم پیدا کند و به رقابت بپردازد.

ملی پوش بسکتبال درباره حریفان فیباچلنج عنوان کرد:حریفانمان در گروه ایران،تیم های عربی هستند و  همیشه ایران رو به نحوی مورد آزار قرار دادند همچنین قطر و عراق تیم های باتجربه ای هستند که بیشتر بازیکنانش دو ملیتی می باشند و خودشان بازیکن وطنی در اختیار ندارند.

ارغوان درباره لیگ بسکتبال اظهار داشت:در حال حاضر قانون ها تغییر کرده و سهمیه ها از 3 نفر به 4 نفر رسیده و قرار است سال بعد سهمیه ها را بردارند و فکر می کنم تصمیم بسیار درستی است زیرا که باعث می شود بین باشگاه ها رقابت ایجاد شود و به سطح بسکتبال کشورمان کمک کند.همچنین تیم هایی که خوب هزینه کنند و امکانات بیشتری داشته باشند،می توانند مطرح باشند و بازیکنان قوی را جذب کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار