یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره بی توجهی دولت به حوزه جوانان در برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.

غفلت از جوانان در برنامه ششم توسعه، جامعه را متضرر می‌کند

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و اسکو در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ضرورت در اولویت بودن مسائل جوانان گفت: متأسفانه به موضوع جوانان در برنامه‌‌های اساسی کشور توجهی نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در برنامه ششم توسعه به حوزه جوانان آنطور که انتظار می‌رفت، توجه نشده و مورد غفلت قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه موضوعات مربوط به جوانان از دغدغه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس است، افزود: مسائل جوانان در کمیسیون اجتماعی مجلس  مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، حتی اعضای این کمیسیون پیشنهاداتی در این موضوع تدوین کرده‌اند که در کمیسیون تلفیق برنامه ششم مطرح خواهد شد.

سعیدی تصریح کرد: معتقدم 4 محور اساسی اعم از تحصیل، تهذیب، ازدواج و اشتغال در حوزه جوانان باید در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار می گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عدم توجه به حوزه جوانان در برنامه ششم آیا نشان از بی‌برنامگی دولت در زمینه جوانان دارد یا خیر، گفت: بدون شک دولتمردان از حوزه جوانان غافل مانده‌اند، ما در حال حاضر در اوج دوران استفاده از قابلیت‌های جوانان هستیم که بهترین دوران رسیدگی به امور جوانان است و دولت نباید در این زمینه غفلت کند.

این نماینده مردم تبریز در پایان تأکید کرد: عدم برنامه ریزی برای جوانان در برنامه ششم، نشان از غفلت بزرگ دولت دارد که جامعه را متضرر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، جوانان ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار