جانباز 70 درصد اردکانی به خیل کاروان شهدا پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: جانباز 70 درصد شهرستان اردکان به خیل کاروان شهدای سرفراز انقلاب اسلامی پیوست.

 ابراهیمی افزود: حسین ذبیحی پس از تحمل 33 سال درد و رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با تبریک و تسلیت عروج ملکوتی این جانباز شهیــــدگفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید روز دوشنبه 15 شهریور از ساعت 17 از محل سپاه اردکان تا گلزار شهدای مرکزی این شهرستان برگزار می شود.

این مسئول گفت: مجلس بزرگداشت این شهید نیز روز دوشنبه 15 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد کوشکنو و سه شنبه 16 شهریورماه در حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار می شود.

ابراهیمی ازمردم استان یزد و اردکان خواست تا باشکوه در مراسم تشییع جنازه این جانباز سرفراز شهید شرکت کنند و یا اهداف و آرمان های مقدس آنها تجدید میثاق نمایند.

شهید حسین ذبیحی در سال 1362 در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جفیر از ناحیه کمر و نخاع به افتخار جانبازی نائل آمد و سرانجام پس از 33سال تحمل درد بر اثر شدت یافتن جراحات به کاروان شهدا پیوست .

استان یزد دارای حدود 10 هزار جانباز است که از این تعداد ، جانبازان شیمیایی آن یک هزارو360، اعصاب و روان دو هزار و 427 و قطع نخاعی 21 نفر است.
 
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اردکان در 60 کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.