توصیه های رضا عنایتی/ علی کاظمی در کنار سلطان/ آرش برهانی و تبریک تولد



به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

رضا عنایتی نوشت:"سلام.يادمان باشد با شكستن پاى ديگران ما بهتر راه نخواهيم رفت...!كاش يادمان بماند با شكستن دل ديگران ماخوشبخت تر نمى شويم ...كاش بدانيم اگر دليل اشك كسى شويم ديگر با او طرف نيستيم با خداى او طر فيم..."

اینستاگردی

سوشا مکانی هم عکسی از خود با یک بنای تاریخی شهر میلان منتشر کرد.

اینستاگردی

آرش برهانی نوشت: "تولد بزرگ مرد هنر هفتم آقاى حسن فتحى رو با چند روز تاخير تبريك ميگم به يگانه كارگردان كشورمون و بيصبرانه منتظر شهرزاد ٢ هستيم"

اینستاگردی

خاطره اسدی نوشت:"همراهان هميشگىِ من سلام
خواستم توى اين پست راجع به دايركت ها و پيغامهايى كه به من داديد و ناراحت و عصبانى بوديد از آدمها و پيجهاى فيك توضيح بدم . اين روزها توى دنياى مجازى اين اتفاقات زياد مى افته و متاسفانه گريبان گيره پيج همه ى هنرمندان شده.
از طريق پيج خودم اعلام ميكنم كه دو هفته ى پيش ، خارج از دنياى مجازى وارد عمل شدم و براى دفاع از هويت و شخصيت ام ، با اين افراد از طريق قانونى مقابله كردم .
خوشبختانه پليس فتا در كمال صبر و شكيبايى پيگيرى هاى لازم را انجام دادن.(كه خيلى خيلى ممنونم ازشون)
اميدوارم روزى فرهنگ سازى بشه و ياد بگيريم احترام بذاريم .ياد بگيريم براى تخليه ى عقده ها يا خصومت شخصى يا ناكامى هاى زندگى به پيج هنرمندان يا بقيه ى آدمها هجوم نبريم ، حتى اگه اون شخص رو دوست نداريم !
سرك كشيدن توى زندگى مردم و فحاشى و بر چسب زدن بهشون واقعيت هاى زندگى رو تغيير نميده ، تو همونى كه هستى مى مونى و درجا مى زنى و اونا زندگيشونو مى كنن و مى رن جلو هر كس كه توى اين حرفه هست به سهم خودش در طول مدت فعاليتش پيش مردم و همكارانش جايگاه و اعتبارى بدست آورده كه اين اتفاقات نمى تونه خدشه اى بهش وارد كنه
و در اخر اميدوارم اون دسته از افراد، انقدر خوشبخت و خوشحال و پُر مشغله و موفق بِشَن كه وقتى براى سرك كشيدن تو زندگى بقيه ،و پيچ تقلبى ساختن و فحاشى و تهمت و آزار و اذيت و كارهاى غريب اين چنينى ، نداشته باشند.باشد كه رستگار شوند
پ ن : دوستتون دارررم زياااد همراهانِ مهربونم"

اینستاگردی

آنا نعمتی نوشت:"«کمپین من دریاچه ی ارومیه هستم»
دوستان گرامی
با جمع آوری یک میلیون امضا سازمان ملل موظف خواهد شد تمام توان خود را برای احیای دریاچه ی ارومیه به کار گیرد. همه به این نشانی اینترنتی رفته و امضای خود را به ثبت برسانید و دوستانتان را به شرکت در این کمپین و خبررسانی درباره آن دعوت کنید.
من هم دریاچه ی ارومیه هستم."

اینستاگردی

علی اوجی در جدیدترین پست خودنوشت: "اين رفيق ما حرف نداره 
پ ن : يه ببر كرد فروردينيه دروغم نمى گه چون هست"



ژست جالب اوجی به همراه نوید محمد زاده+ اینستاپست

علی کاظمی بازیگر مجموعه شب های برره در اینستاگرام خود نوشت:
"باسلام خدمت شما خوبان 
در کنار سلطان علی پروین وعلی انصاریان عزیز و با محبت 
در این ماه مبارک ذی الحجه برای تمام شما خوبان آرزوی بهترینها رادارم و انشاءالله که هرآنچه آرزودارید برآورد شود الهی امین 
خاک پای تک تک شما خوبانم شاد باشید یا حق"



 کوروش سلیمانی دراینستاگرامش نوشت: 
شهريور ماه سال هفتاد و يك است اينجا، و ما براى ضبط تلويزيونىِ نمايش "افسانه خروسخوان" نوشته و كار استاد عزيزم غلامحسين لطفى از كرمانشاه به شيراز رفته ايم. اينجا همراه هستم با دوستان پيشكسوت و عزيزم: زنده ياد صحبت اله خدايارى، رضا بحرايى، خسرو شهراز، حسن رحمانى و زنده ياد امير عبدلى ... احيانا براى استراحت بعد از ضبط روزانه به پارك آمده بوديم .

ميانه ى شهريور هر سال براى من يادآور يك فقدان بزرگ است چونكه در اين روزها و در سال هشتاد و نه "صحبت اله خدايارى" _ نخستين آموزگارم در هنر و سينما، كارگردان توانا و بالاتر از آن انسانى شريف، بزرگوار و دردكشيده كه تا هميشه مديون او هستم _ از ميان ما رفت ... غم نبودن امير كه در اين عكس كنار من نشسته و از بهترين هنرمندان راديو و تلويزيون كرمانشاه بود هم البته تا هميشه در دل ما و همه ى دوستدارانش باقى ست ... روح ايشان و ساير هنرمندان درگذشته ى تئاتر كرمانشاه از جمله نصرت اله سيافى و ثريابانو شيرزادى شاد و يادشان گرامى ... 

براى آقا رضاى نازنين، آقا خسرو عزيزدل و حسن رحمانى دوست داشتنى و ساير هنرمندان عزيز كرمانشاهى تندرستى و شادى و موفقيت بيش از پيش آرزو مى كنم ... 
روزگار تنها چشم برهم زدنى ست ... باقى بقايتان ...




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار