فرمانده انتظامی تویسرکان از توقیف 226 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در 10 روز گذشته در تویسرکان خبر داد.

توقیف 226 خودرو و موتورسیکلت متخلف در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد معصومی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مدت 10 روز گذشته در تویسرکان با همکاری همه یگان‌‌ها به اجرا درآمد که ضمن پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و رضایتمندی شهروندان توفیقات خوبی حاصل شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان هدف از اجرای طرح امنیت اجتماعی را ارتقای هر چه بیشتر امنیت اجتماعی دانست و افزود: در این طرح با بکارگیری تمام توان رزمی و عملیاتی همه یگان‌های اجرایی موفق به توقیف 86 دستگاه خودرو و 180 دستگاه موتور سیکلت متخلف و مزاحم شدیم.

این مسؤول تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی بنا به ضرورت، با توجه به درخواست‌های شهروندان و با هدف برخورد با موتورسیکلت‌سواران، راکبین مزاحم و خودروهای دارای آلودگی صوتی انجام گرفت.

معصومی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح و به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر تعداد 11 خرده‌فروش و 36 معتاد متجاهر در چند عملیات مختلف پلیسی شناسایی و جمع‌آوری شد افزود: بیش از نیم کیلو انواع مواد مخدر و ادوات و آلات جرم از این افراد کشف شد.

 وی خاطرنشان کرد: فروشندگان مواد مخدر به دستگاه قضایی و معتادان که در سطح محلات مزاحمت ایجاد می‌کردند برای ترک به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان پلیس اظهار کرد: در این طرح با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی تعداد 9 نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و 11 فقره انواع سرقت کشف شد.

این مسؤول گفت: با انجام طرح‌های کنترلی پلیس از جمله پاکسازی مناطق آلوده و اماکن مخروبه و پاتوق‌ها که طی چندین مرحله در روزهای اخیر انجام شد، انواع جرائم به ویژه سرقت به طور چشمگیر و محسوسی در سطح شهرستان کاهش یافته است.

معصومی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم به خصوص اهالی محل‌های اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این‌گونه برنامه‌های پلیس به منظور امنیت اجتماعی در سطح جامعه شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.