عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش از آغاز توزیع اقلام طرح هجرت (3) در سال تحصیلی 96-95 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبار 180 میلیون تومانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از سوی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس تعیین شده است گفت: این اعتبار صرف خرید اقلام درخواستی مناطق از قبیل رویه و کفی، میز و نیمکت، ایزوگام شده است که توزیع آن در بین مناطق 14 گانه آغاز شده است.
وی همچنین تعداد عرصه های فعال طرح در سال جاری را 221 عرصه اعلام داشت که با فعالیت 890 نفر دانش آموز در قالب 10 روز کاری (9 روز فعالیت کاری 1 روز فعالیت اعتقادی و فرهنگی) صورت خواهد گرفت.
عباسی در ادامه افزود: برای تخصیص اعتبار در بین مناطق از شاخص استاندارد استفاده شده که در این شاخص، اعتبار بر اساس 20% تعداد دانش آموز و همچنین 80% تعداد کلاس با در نظر گرفتن ضریب محرومیت برای نواحی و مناطق در هر منطقه توزیع می شود.
گفتنی است طرح هجرت (3) در استان با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصار المهدی (عج)، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و آموزش و پرورش باهدف تلفیق اندیشه و کار، مهارت آموزی، مسئولیت پذیری، کارگروهی و در بین دانش آموزان متوسطه مدارس استان زیر نظر مربیان و استادکاران باتجربه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ ج

برچسب ها: آغاز ، طرح هجرت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.