با این دستگاه می‌توانید در محیط‌های پر سروصدا آرامش داشته باشید، راحت بخوابید و به‌راحتی در رستوران با دوستتان مکالمه کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه آلودگی صوتی یکی از بزرگترین چالشهای شهرنشینی است و گاهی افراد را به مرز جنون می رساند. بدون شک همه ما به دنبال محیطی ساکت و آرام و بدون و سر و صدا هستیم. حال شرکت Celestial Tribe طرحی برای ساخت دستگاهی به نام MUZO ارائه داده که می تواند محیطی دلچسب و لذتبخش را برای افراد فراهم کند.

MUZO دستگاهی سبک، کوچک و قابل حمل است که در آن از فناوری ضد لرزش استفاده شده و در سه وضعیت قابل استفاده است.

دستگاهی که صداهای اطراف را فیلتر می کند

1.وضعیت بدون سر و صدا
در این وضعیت MUZO به فرد کمک می کند تا از سروصدای محیط اطراف دور بماند و از محیطی ساکت و آرام لذت ببرد. MUZO با فشار یک دکمه فعال و چراغ آن روشن و سیستم فوق العاده جادویی ضد لرزش آن فعال می شود و صداهایی تولید می کند تا محیط اطراف شما را آرام تر کند.

2.وضعیت خواب
مطمئنا بی‌خوابی بدتر از کابوس است. افراد بسیاری هستند که به دلیل آلودگی های صوتی در شب، بی خوابی به سراغ آنها می آید و این مسئله روی کیفیت زندگی آنها نیز تاثیر می‌گذارد. MUZO نه تنها می تواند شبی آرام و ساکت را برای افراد خلق کند بلکه مانند یک روش درمانی بیخوابی عمل می‌کند. در این وضعیت فرد صداهای ترکیبی را انتخاب و ساعت خواب خود را تعیین می کند. در این هنگام صداها به صورت ناخودآگاه وارد ذهن فرد می شوند و باعث می شود فرد خواب عمیقی را تجربه نماید.

دستگاهی که صداهای اطراف را فیلتر می کند

3.وضعیت خصوصی
شاید بسیار رویایی به نظر برسد وقتی افراد در رستوران مشغول صحبت هستند، دیگران نتوانند صدای آنها را بشنوند. اما حالا با MUZO  این  کار امکانپذیر خواهد بود. MUZO با دارا بودن قابلیت پوشش‌دهی صدا، این امکان را برای افراد فراهم می کند که در محیط هایی مانند رستوران با دوستان خود مکالمات خصوصی داشته باشند.

منبع: The Technews

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فاطمه
۰۸:۲۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام
چطور می شه این دستگاه تهیه کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
عسل فلاحی
۱۵:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
ازاین دستگاه ضدصدامیخوام
Germany
امیر
۱۶:۲۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر چگونه این دستگاه را میتوان تهیه کرد ؟ متشکرم
Germany
مجتبي
۰۹:۰۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
من از اين دستگاه ميخوام چطور ميشه تهيه كرد
Iran (Islamic Republic of)
سید منصور محمودی
۱۳:۵۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
با عرض سلام من از این دستگاه حذف صدا مزاحم muzoمیخواهم لطفاً بمن تلفن بزنید