درخواست اتحادیه معلمان آلمان برای تحریم کامل رژیم‌صهیونیستی

یک مؤسسه معتبر آلمانی با انتشار مقاله‌ای خواستار تحریم کامل رژیم صهیونیستی شد.

درخواست اتحادیه معلمان آلمان برای تحریم کامل رژیم‌صهیونیستی
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم‌پست، اتحادیه معلمان شهر «الدنبورگِ» آلمان مقاله‌ای را در ماه سپتامبر منتشر کرد و در آن خواستار تحریم کامل رژیم‌صهیونیستی شد. این مقاله مورد انتقاد سفارت رژیم‌صهیونیستی و حامیان این رژیم قرار گرفت.

از زمان «هولوکاست» تاکنون، این نخستین باری است که یک سازمان کارگری آلمانی تقاضای تحریم رژیم‌صهیونیستی یا یهودیان را مطرح می‌کند. منتقدانِ این اقدام اتحادیه معلمان را به دامن زدن به یهودی‌ستیزی در دنیای مدرن متهم می‌کنند.

«کریستوفر گلنز،» فعال ضد صهیونیستی در مقاله‌ای دو صفحه‌ای به اهداف تحریم رژیم اشغالگر قدس پرداخت و آن را در مجله «جی‌ای‌دابلیو» منتشر کرد.

مقامات سفارت رژیم‌صهیونیستی پنج‌شنبه در مصاحبه با جروزالم‌پست اعلام کردند:« جی‌ای‌دابلیو مؤسسه‌ای مهم در آلمان است. به همین دلیل ما از این اقدام [چاپ مقاله ضدصهیونیستی] غافلگیر و ناامید شدیم.» این مقامات مدعی شدند:«جنبشِ بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل (بی‌دی‌اس) یک کمپین جهانی است که هدفش تحریم اسرائیل در تمام سطوح و حذف این رژیم یهودی و دموکرات است.»

از آنجاییکه اقدام نازی‌ها برای تحریم یهودی‌ها یکی از عواملی بود که به جریان «هولوکاست» منجر شد، تقاضای یک مؤسسه معتبر و مهم آلمانی برای تحریم اسرائیل موضوعی غیر معمول است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار