مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان نی ریز از ارائه بیش از 200مورد مشاوره در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ طاهره دیدگاه افزود: از این تعداد 91 مورد مشاوره در زمینه سلامت اجتماعی، 75 مورد در زمینه سلامت روان و تشخیص اختلال و 52 مورد در زمینه سوء مصرف مواد مخدر بوده است.
او با بیان اینکه به کمک گام بهداشتی طرح تحول نظام سلامت، خدمات سلامت روان در مراکز جامع سلامت استان فارس توسعه یافت اظهار کرد: جامعه نگر بودن وظایف روانشناس در برنامه تحول نظام سلامت، امری ضروری است که موجب گسترش سلامت اجتماعی، حتی برای نسل های آتی می شود.
دیدگاه با اشاره به اینکه گسترش برنامه های آموزشی در زمینه مهارت های فرزندپروری و مهارت های زندگی تأثیر زیادی بر مشارکت مراجعان در امر مشاوره داشته است اضافه کرد: امید است تا با ارائه مشاوره های بیشتر و جلب مشارکت افراد در امر مشاوره، بتوانیم نقش پررنگ تری در تشخیص اختلال روانی داشته باشیم.
مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان نی ریز یادآور شد: با آگاهی بیشتر مردم از خدمات برنامه تحول نظام سلامت در گام بهداشتی، می توانیم به اهداف حقیقی این برنامه که همان توسعه اهداف پیشگیرانه، برنامه های خودمراقبتی و فرهنگسازی در زمینه تقدم پیشگیری بر درمان است، دست یابیم.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: ارائه ، خدمات ، سلامت ، روان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار