مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم فردا در ساری آغاز می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گقت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان از فردا در رشته‌های مختلف در شهرستان ساری آغاز می ‌شود.

محمود فیاض بخش افزود: آئین افنتاحیه این مسابقات صبح فردا،با سخنرانی آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می ‌شود.

وی گقت: بر اساس زمان ‌بندی اعلام شده فردا، مسابقات حفظ بانوان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و در روز دوشنبه، 15 شهریورماه نیز مسابقات دعاخوانی و ترتیل بانوان در نوبت صبح و نیز مسابقات قرائت تحقیق بانوان در نوبت عصر برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیربه مازندران گفت: سه ‌شنبه، 16 شهریور نیز مسابقات حفظ آقایان در نوبت صبح و عصر و چهارشنبه، 17 شهریور نیز دیگر مسابقات آقایان در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

فیاض بخش افزود: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران از فردا، در مجتمع آموزشی، رفاهی برق مازندران در ساری آغاز می ‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.