کلیه ایستگاه های اتوبوس سطح شهرارومیه خط کشی شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر سعید آبادی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد با اعلام خبر خط کشی کلیه ایستگاه های اتوبوس سطح شهر، بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی به جهت مشخص سازی ایستگاهها و خدمات دهی مناسب و اصلاح مبلمان شهری خصوصاً در پایانه عطایی و به منظور آماده سازی ایستگاه ها برای استفاده بهینه دانش آموزان و دانشجویان در آستانه بازگشایی مدارس، خط کشی ایستگاه های اتوبوس سطح شهر ارومیه و پایانه های اتوبوسهای شهری را انجام داد.

وی افزود: در این طرح کلیه ایستگاههایی که فاقد خط کشی لازم بودند به منظور تعیین محدوده ایستگاه و همچنین رفاه حال مسافران و جلوگیری از پارک های غیرمجاز وسائط نقلیه شخصی، محدوده استاندار ایستگا هها مورد خط کشی قرار گرفت.

سعید آبادی ابراز کرد: درباره بازسازی و جابجایی برخی از سایبان ها نیز در کنار این طرح به منظور استفاده مطلوب مسافرین از سوی واحد خدمات فنی خود سازمان اقدام شد.

وی درادامه با اشاره به بازسازی و رفع مشکلات فنی و ظاهری ناوگان اتوبوسرانی در استقبال از آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستان و فرارسیدن سال تحصیلی جدید و نزدیکی به بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در یک اقدام هماهنگ اتوبوس هایی که دارای برخی مشکلات از جمله فنی، صافکاری و نقاشی در واحد تعمیرگاه بخش خصوصی سازمان مورد بازسازی کامل قرار داد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه بیش از 70 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی توسط پرسنل فنی و مکانیکی تعمیرگاه مرکزی مورد بازسازی قرار گرفته است، اظهار کرد: تا اوایل مهرماه کلیه ناوگان مورد نیاز، مورد بازسازی و آماده سازی برای استقبال از سال تحصیلی جدید قرار می گیرند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.