اهواز؛

بهبودشاخص کیفی و کمی آب روستاهای خوزستان

سرپرست معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار روستایی خوزستان گفت: آب‌رسانی به روستاها کاری مستمر و مداوم است که تمام مجموعه شرکت آبفار نسبت به این مهم تلاش می‌کنند.

بهبودشاخص کیفی و کمی آب روستاهای خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علیداد کیانی ،سرپرست معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار روستایی خوزستانبیان کرد : با اتمام پروژه های آبرسانی روستایی در خوزستان، تا پایان سال وضعیت کیفی و کمی آب اهالی شریف روستاها بهبود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه برای آب‌رسانی به روستاها از هیچ‌گونه تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد به آب رسانی به روستاها به وسیله تانکر اشاره کرد و افزود: با توجه به بروز خشکسالی‌های چند سال اخیر، این شرکت آب شرب مورد نیاز اهالی 606 روستا را از طریق 95 تانکر سیار ملکی و استیجاری توزیع می‌کند.

سرپرست معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار روستایی خوزستان با بیان اینکه این 606 روستا یا فاقد خطوط انتقال هستند و یا با افت فشار مواجه هستند عنوان داشت: با وجود همه مشکلاتی که در تامین اعتبارات مورد نیاز برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی وجود داشته و دارد، طی سال‌های اخیر و با تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت شاخص کیفی و کمی آب شرب در روستاهای استان افزایش قابل توجه داشته است.

کیانی از راه‌اندازی یک واحد آزمایشگاه کنترل کیفی آب در شهرستان بهبهان و تبدیل دفاتر نمایندگی آبفار روستایی شهرستان باوی و حمیدیه به امور و راه اندازی 2 دفتر نمایندگی در شهرستان شادگان در سال‌جاری نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه شرایط تامین آب شرب روستاها بهبود خواهد یافت، گفت: با راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام و راکد که ناشی از کمبود اعتبارات بوده است، در سال‌جاری و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها قطعا شاهد بهبود آب شرب روستاها به لحاظ کیفی و کمی خواهیم بود.

کیانی افزود: هفته دولت پیام‌آور خدمت صادقانه برای شیفتگان خدمت است، شهید رجایی و شهید بهشتی با شهادت خود پیام خدمت صادقانه را به‌جای گذاشتند؛ مدیران و خدمتگزاران مردم با الگوگیری از این پیام باید به امورات مردم به‌ نحو مطلوب و در خورشان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.