ابراهیمی:

رنکینگ پاروزنان کانوپولو در رقابت های جهانی قابل قبول بود

تیم کانوپولو ایران در آسیا همیشه پرچمدار است و در رقابت های جهانی نیز رنکینگ پاروزنان خوب بود اگرچه نتیجه ای کسب نکردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم کانوپولو بانوان ایران در دو گروه سنی بزرگسالان و جوانان در مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو در شهر شیراکوزا ایتالیا شرکت کرد و تیم ها در نهایت در برابر نیوزلند مغلوب شدند.

مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو تا 14 شهریور در ایتالیا ادامه دارد. 

خسرو ابراهیمی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مقایسه نتایج مسابقات قهرمانی جهان بانوان کانوپولو در مقایسه با گذشته اظهار کرد:پاروزنان کانوپولو تا حضور در مسابقات قهرمانی جهان به صورت مداوم اردو داشتند اگرچه در مسابقات امسال تیم بزرگسالان بازدهی خوبی نداشت و صدر نشینی آنها تداوم نیافت.

وی افزود: با وجود اینکه اولین تجربه ما بود تیم جوانان کانوپولو در آسیا مقام آوردند و فعالیت خوبی داشتند. فدراسیون ایران در سطح آسیا همیشه پرچمدار کشورمان است و اطمینان دارم در آینده رنکینگ بالاتری را از آن خود می کنیم.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: در رشته کانوپولو سرمایه گذاری بالایی انجام شده اگرچه رقبا تجربه بالایی داشتند اما اگر بخواهیم نسبت به گذشته مقایسه ای داشته باشم سطح مان در این رشته ارتقا پیدا کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار