مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از اجرای 31 عنوان ویژه برنامه به مناسبت هفته تعاون در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید عباس جزایری همزمان با روز تعاون در نشست خبری گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون و کارآفرینی، افتتاح 21 طرح تعاونی با اعتبار 125 میلیارد ریال، همایش گرامیداشت هفته تعاون و تجلیل از کارآفرینان و تعاون گران برتر و مسابقات ورزشی و فرهنگی از مهمترین ویژه برنامه های هفته تعاون در چهارمحال و بختیای است.

وی با بیان اینکه امسال 44 تعاونی با 428 عضو و 318 فرصت شغلی در استان تشکیل شده است پیش بینی کرد: تا پایان سال این تعداد به دو برابر افزایش یابد.

جزایری افزود: هم اکنون 2 هزار و 563 تعاونی با 67 هزار و 737 عضو و اشتغال 30 هزار نفر در بخش های کشاورزی، صنعت، تولید و توزیع و بسته بندی در چهارمحال و بختیاری فعال است. 

وی اضافه کرد: از این تعداد 100 تعاونی بانوان در حوزه های صنایع دستی، دام و طیور، گاو داری  کیف و کفش فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعهد 280 نفری اشتغال در بخش تعاون استان اظهار داشت: از ابتدای امسال اشتغال 214 نفر از این تعداد محقق شده است.

به گفته جزایری؛ تعهد اشتغال کل دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری نیز 9 هزار و 500 نفر می باشد که 3 هزار و 200 نفر آن در بخش های مختلف مشغول به کار شده اند.

13 شهریور به نام روز تعاون و 13 تا 19 شهریور هم به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار