درخواست مقتدی صدر برای اعتصاب کارمندان دولت در عراق

رهبر جریان صدر عراق، از کارمندان دولتی این کشور خواست روزهای یکشنبه و دوشنبه در اعتراض به فساد اداری، اعتصاب کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از قرطاس نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق، روز جمعه از کارمندان بخش‌های دولتی این کشور خواست تا در اعتراض به فساد اداری روزهای یکشنبه و دوشنبه در مقابل ادارات خود اعتصاب کنند.

 مقتدی صدر در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از پایان مهلت یک ماهه، ما باید اعتراض‌های مسالمت آمیزی را از سربگیریم و گزینه‌هایی را انتخاب کنیم که به فساد پایان می‌دهد.

وی کارمندان دولتی عراق، به جز دستگاه‌های امنیتی، را به اعتصاب عمومی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در مقابل اداره‌هایشان فرا خواند تا فقط در صورت لزوم کارهای مهم و فوق‌العاده را از همان بیرون اداره انجام دهند.

رهبر جریان صدر تمام مردم عراق و کسانی را که خواستار اصلاح ویژه نظام مالی عراق هستند، به تلاش برای رسیدن به این خواسته دعوت کرد.

 مقتدی صدر همچنین تمام مردم عراق را به اعتصاب غذای سراسری از روز جمعه، پس از پایان یافتن نماز جمعه، تا ابتدای روز یک‌شنبه هفته آینده در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی و اجتماعی  فراخواند.

وی از مردم خواست با امضای توماری با عنوان " فرد فاسد در دولت، نماینده من نیست" از روز شنبه هفته آینده به مدت بیست روز، حمایت خود را از این درخواست به نمایش بگذارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
دمش گرم کاشکی ماهم ازاین برنامه ها برای تعطیلی ..ادارات البته ..داشتیم.
آخرین اخبار