تیم های ملی شطرنج بانوان و آقایان کشورمان نخستین دور از رقابتهای المپیاد جهانی شطرنج باکو را با پیروزی قاطع 4 بر صفر مقابل حریفان خود به پایان رساندند.

پیروزی قاطع شطرنج بازان ایرانی در دور نخست المپیاد جهانی شطرنجبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رقابتهای المپیاد جهانی شطرنج از 12 تا 23 شهریورماه به میزبانی باکو در حال برگزاری است.
 
تیم ملی شطرنج بانوان ایران با ترکیب سارا سادات خادم الشریعه(2423)، آتوسا پورکاشیان(2335)، میترا حجازی پور(2327)، غزل حکیمی فرد(2298)،و هما علوی(1997) با سرمربیگری کوالف در المپیاد جهانی شرکت می کند.
 
تیم ملی شطرنج آقایان کشور نیز با ترکیب پرهام مقصودلو(2576)، احسان قائم مقامی(2570)، شاهین لرپریزنگنه(2478)، علیرضا فیروزجا(2464) و آرین غلامی(2461) و سرمربیگری ایوان سوکولوف در این رقابتها شرکت می کند.
 
یم ملی مردان ایران در نخستین دور از این رقابتهادر مقابل تیم بوتسوانا به پیروزی 4 بر صفر رسید.احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو،شاهین لرپری زنگنه و علیرضا فیروزجا ترکیب تیم ملی در این دیدار را تشکیل می دادند.
 
تیم ملی شطرنج بانوان ایران هم در نخستین دیدار با ترکیب آتوسا پورکاشیان، میترا حجازی پور، غزل حکیمی فرد و هما علوی با نتیجه قاطع 4 بر صفر گواتمالا را شکست داد.
 
در دور دوم این رقابتها که امروز برگزار می شود تیم مردان کشورمان به مصاف گرجستان می رود و تیم بانوان با سنگاپور رقابت می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار