203 نیروی امدادی هلال احمر برای حل بحران مناطق طوفان زده مازندران مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: 51 تیم عملیاتی متشکل از 203 نیروی امدادی با استقرار در 13 شهرستان و 128 روستای استان ، تاکنون به هزار و 359 خانواده آسیب دیده طوفان دیروز خدمات ارائه کردند.

فخاری با بیان اینکه این حادثه بیشترین خسارت را به شهرستان های قائم شهر و بابل وارد کرد افزود: تاکنون 2 هزار و 605 نفر در قائم شهر و هزار و 143 نفر در بابل از خدمات امدادی بهره مند شدند.

وی شمار روستاهای خسارت دیده از طوفان را 127 آبادی اعلام کرد و گفت: 20 روستا در آمل ، 13 روستای ساری ، 33 روستای بابل ، 7 روستای جویبار ، 6 روستای بندپی ، 20 روستای سوادکوه ، 16 روستای قائمشهر ، 11 روستای نور و یک روستا در نوشهر و فریدونکنار گرفتار این طوفان شدند.

به گفته وی؛ با بکارگیری 51 خودرو و آمبولانس در مناطق شهری و روستایی خسارت دیده استان امدادرسانی همچنان ادامه دارد .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران نیز با بیان اینکه توفان اخیر به هزار و 650 خانواده استان آسیب وارد کرد از ارائه خدمات به هزار و 359 نفر تاکنون خبر داد.

فخاری افزود: بیش از 8 تن نایلون پوشش موقت ، چادر امدادی ، پتو ، ظروف بهداشتی ، چراغ والور تاکنون میان خسارت دیدگان استان توزیع شد.

تلاش نیروهای امدادی استان برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان این حادثه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار