دومین همایش یک روزه فصلی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرضا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان شامگاه چهارشنبه در این همایش گفت: دریکسال گذشته مجوز چاپ 2 هزار کتاب در استان اصفهان صادر شده که از این تعداد 1700 عنوان منتشر شده است.
حجت الاسلام امیر ارزانی افزود : تا کنون مجوز 400 نشریه مکتوب و الکترونیکی در استان صادر و این نشریات در حال فعالیت هستند.
حجت الاسلام ارزانی تصریح کرد: 200 چاپخانه و 250 ناشر فعال نیز در سطح استان وجود دارد.
وی افزود: استان اصفهان جزو 5 استان دارای ممیزی برترکتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.
حجت الاسلام ارزانی با اشاره به ساماندهی تبلیغات شهری و کانون های آگهی و تبلیغات اظهار داشت: هم اکنون 450 کانون فعال در سطح استان موجود است.
معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: حمایت از بخش خصوصی و واگذاری فعالیت های فرهنگی به این بخش از سیاست های اصلی این اداره کل است.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: این همایش با محوریت بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی استان برگزار شد.
محمدعلی جعفری با تاکید برترویج و گسترش کتاب و کتابخوانی و حمایت از مؤلفان و ناشران گفت: بیمه خبرنگاران و روزنامه نگاران، مسائل ومشکلات مؤسسات فرهنگی هنری، آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق و حمایت از کتاب و کتابخوانی از مهمترین موارد مطرح شده در این همایش بود.محمد مهدی ملکی بهره برداری از 5پروژه عمرانی در شهر منظریه شهرضا
5 پروژه عمرانی در شهر منظریه شهرضا باحضور مدیر کل مسکن به بهره برداری رسید.
به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان شهردار منظریه شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: ساختمان اداری شهرداری منظریه،ساختمان آتش نشانی، فاز اول صنایع کارگاهی شیخ بهایی،بلوار اصلی شهر منظریه، پروژه رادیویی وبی سیم شهرداری منظریه افتتاح شد.
سیدعلی مرتضوی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد 500میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری منظریه به بهره برداری رسید.
همزمان با افتتاح پروژه های شهر منظریه 300سند 6دانگ واقع در محدوده قانونی شهر منظریه که مطابق با اجرای ماده 147صادر شده است تحویل مالکان شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.