السفیر: دیدار اسد و اردوغان در روسیه/ سفر وزیر اطلاعات ترکیه به دمشق

روزنامه لبنانی مدعی شد روسای جمهور سوریه و ترکیه با وساطت پوتین در مسکو با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

السفیر: دیدار اسد و اردوغان در روسیه/ سفر وزیر اطلاعات ترکیه به دمشقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه السفیر در یادداشتی به قلم "محمد بلوط" نوشت: اسد و اردوغان در پایان ماه سپتامبر جاری در مسکو و با وساطت پوتین دیدار خواهند کرد.

نویسنده السفیر در این مقاله با عنوان "آیا پوتین، اسد و اردوغان را کنار هم می نشانَد؟"، مدعی شد از زمان سفر اردوغان به سن‌پترزبورگ، آماده سازی برای دیدار اسد و اردوغان در روسیه در حال انجام است.

به نوشته السفیر، برنامه دیدار اسد و اردوغان پس از سفر رئیس اطلاعات ترکیه به دمشق در نیمه ماه جاری میلادی قطعی خواهد شد.

این در حالی است که منابع رسمی، تا کنون از سفر هاکان فیدان، رئیس سازمان اطلاعات ترکیه به دمشق خبر نداده اند و درباره تصمیم اسد و اردوغان به دیدار رو در رو مطلبی اعلام نکرده اند. منابع روسی، سوری و ترک هم از تلاش برای آماده سازی زمینه دیدار اسد و اردوغان در مسکو سخن نگفته اند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
درموردرفتارترکیه بایدهوشیارانه عمل کرد.ترکیه بیشتربه فکرمنافع خودش است تاوضعیت سوریه ومنطقه.برقراری رابطه ترکیه بااسرائیل که دشمن اصلی مسلمانان وسوریه است رانباید فراموش کردوهمچنین عملکردهای قبلی اردوغان
حاکی ازبی اعتمادی نسبت به اوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
حالا که حامیان تروریست ها از پیروزی تروریست های وهابی صهیونیستی نا امید شده اند و آنها را در آستانه شکست قطعی می بینند ؛ امید وارم شیطنت جدیدی راه نیاندازند ترک ها سابقه خوبی ندارند و زد و بند های پشت پرده و اخیرا" هم علنی آنها با رژیم صهیونیستی حاکی از غیر قابل اعتماد بودن آنهاست و هماهنگی کامل آنها با آمریکا و اسرائیل و آل سعود در خصوص جریان خائنانه و جنایتکارانه تروریسم و ترانزیت تروریست ها و تجهیزات مورد نیاز آنها به داخل سوریه از چندین سال قبل جای هیچ اعتمادی را باقی نمی گذارد .
آخرین اخبار