نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه گفت:بنای ازدواج باید بر مبنای سادگی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه  باید در مساله ازدواج ، انقلاب صورت گیرد افزود : اگر  در گام اول ازدواج ، ساده برگزار شود، قدم های بعدی هم ساده می شود.
آیت اله علما با گرامیداشت اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج'  به خانواده ها توصیه کرد: بنای ازدواج را بر سادگی بگذارند و آن را به یک فرهنگ تبدیل کنند.
امام جمعه کرمانشاه سالروز شهادت زائران خانه خدا در سال 66 را گرامی داشت و گفت: این جنایت به دستور آمریکا و اجرای آل سعود رخ داد که نمونه مشابه آن هم فاجعه منا در حج سال گذشته بود.
وی با یادآوری 'آدم کشی های عربستان در یمن، بحرین و سوریه' عنوان کرد: آل سعود به خوبی به آمریکا و انگلیس خدمت می کند، زیرا وهابیت در اصل یک فرقه ساخته انگلیس است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار پرسنل قرارگاه پدافند هوایی ارتش در هفته اخیر اشاره و اظهار کرد: باید مقابل قلدرهای زمان قوی بود و در مقابل فریاد و تهدید آنان نترسید.
آیت الله علما اقتدار همه جانبه را راه مبارزه با دشمن عنوان کرد و گفت : بصیرت و حمایت مردم از نظام و حضور در صحنه' هم دیگر عامل مهمی است که به کشور مصونیت می دهد.
امام جمعه ی کرمانشاه؛  در خطبه اول نماز جمعه هم سالروز شهادت امام جواد الائمه (ع) را تسلیت گفت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، ازدواج ، سادگی ، مبنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.