پروژه‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی در انتظار تأمین اعتبار

رییس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه واحد تهران این دانشگاه دارای خوابگاه متاهلی نیست، گفت: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود به تأمین اعتبار نیاز داریم.

سبحان اللهی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کمبود خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: متأسفانه نیازها بسیار فراتر از ظرفیت تحت پوشش خوابگاه‌های موجود است.

وی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی تهران خوابگاه متأهلی ندارد، افزود: هرچند که این نوع خوابگاه در واحدهای کرج دانشگاه وجود دارد اما در تلاش هستیم تا این امکان را برای دانشجویان متأهل تهران خود نیز فراهم کنیم؛ چرا که در این صورت به ایده‌آل می‌رسیم.

سبحان اللهی با بیان اینکه خوابگاه‌های استان تهران دانشگاه فرسوده بوده و باید برای تعمیر و تجهیز آنها اقدام صورت گیرد، اضافه کرد: گرچه خوابگاه‌های سطح کرج هم فرسودگی دارند، به نسبت خوابگاه‌های مستقر در تهران بیشتر تعمیر شده‌اند.

رییس دانشگاه خوارزمی درباره بودجه طرح‌های عمرانی عنوان کرد: در سال 94 بودجه تجهیزات را به صورت 100 درصدی تخصیص دادند اما برای پروژه های عمرانی تنها 10 درصد اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه برای رساندن پروژه های عمرانی دانشگاه به یک مرحله ایده‌آل حدود هشت میلیارد تومان اعتبار احتیاج است، یادآور شد: امیدواریم اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه ها یا حتی‌الامکان رساندن آنها به یک مرحله امیدوارکننده تامین شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار