نصب و راه اندازی دستگاه بادی کامپوزیشن( آنالایزر) در مرکز ورزش قهرمانی در استان آذربایجان غربی که تنها مرکز در بین استانهای کشور هست که از این دستگاه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دستگاه تجزیه و تحلیل ترکیبات بدن به همت و پیگیری های چمن گلی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان و پورایراندوست معاون ورزش خریداری شد.

این دستگاه قابلیت اندازه گیری وزن ،تعیین میزان پروتئین ،تعیین کل آب بدن،تعیین میزان مواد معدنی،تعیین میزان عضلات و چربی ،تعیین میزان عضله دست چپ و راست ،تنه ،پای چپ و راست،تعیین وزن مناسب ،میزان عضله و چربی ایده آل ،انرژی مصرفی پایه ،مساحت چربی احشایی ، نسبت باسن به کمر میزان عضله و چربی نواحی ، تعادل عضله و چربی بدن ، کنترل پیشرفت عضلات و چربی و گزارش آنالیز ترکیبات بدن را دارا می باشد .

این دستگاه بر اساس برنامه ریزی و سیاستگذاری جهت توسعه و تکمیل تجهیزات پایگاه ورزش قهرمانی برای بسترسازی هرچه بهتر برای ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و توسعه رویکرد علمی خرید و نصب گردیده است.

برای اولین بار در سطح پایگاه های ورزش قهرمانی کشور ، آنالیز و سنجش ورزشکاران با متد مهندسی ورزشی با حضور متخصصین این امر در پایگاه ورزش قهرمانی استان آذربایجان غربی در فاز اولیه به مدت ۱۶ مرحله صورت می گیرد .

مرحله اول روز پنج شنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۵ با تست های اولیه کار خود را آغاز کرد . در فاز اول مهندسی ورزشی ورزشکاران هندبال لیگ برتری مورد آنالیز مهندسی ورزشی قرار خواهند گرفت که به تدریج ورزشکاران و قهرمانان سایر رشته های ورزشی نیز مورد آنالیز قرار خواهند گرفت .

فاز اول با همکاری پایگاه ورزش قهرمانی استان ،باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ، تیم لیگ برتری هندبال و گروه مهندسی ورزشی آقایان اصغری و امامیان انجام می پذیرد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
سلام بیزحمت مکان دقیق انجام این ازمایش در شهر ارومیه رو بگید کجاست