معاون جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: گوشت قرمز در کرمانشاه افزایش قیمت چندانی نداشته‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام خانی گفت: : در رصدهای روزانه قیمت هر کیلوگرم دام زنده بین یازده تا 12 هزار تومان است. در بازار نیز قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گاوی حدود 32 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی مخلوط بین 30 تا 32 هزار تومان است که تغییر محسوسی نسبت به گذشته نداشته است.
خانی افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل صادرات دام زنده را درست ندانست و افزود: تا زمانی که صادرات دام زنده در کشور ممنوعیتی نداشته باشد، برنامه‌های صادراتی را دراستان ادامه خواهیم داد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: صادرات دام زنده برای دامداران درآمدزایی و برای استان ارزآوری دارد.
خانی سپس اشاره‌ای هم به صادرات گوسفند زنده از ابتدای امسال تاکنون از استان داشت و با بیان اینکه  تاکنون 137 هزار راس دام زنده به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس صادر شده، گفت: هم اکنون نیز 20 هزار راس گوسفند زنده در جایگاه‌های قرنطینه‌ای استان وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود تا عید قربان این تعداد از دام‌ها نیز به خارج از کشور صادر شوند.
خانی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده صادرات دام زنده استان تا پایان امسال به حدود 400 هزار راس خواهد رسید.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه تولید سالانه گوشت قرمز استان کرمانشاه را 36 هزار تن اعلام کرد و افزود: این در حالیست که میزان مصرف سالانه استان بین 27 تا 28 هزار تن است و در استان مازاد تولید گوشت قرمز داریم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، گوشت ، قرمز ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.