نتایج هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی؛

پیروزی پرگل مدعیان قهرمانی مقابل حریفان خود/ نخستین تیم سقوط کننده به لیگ یک مشخص شد

لیگ برتر ساحلی بعد از یک ماه وقفه با پیروزی تیم های مدعی قهرمانی و سقوط تیم لسمان مروارید به لیگ یک در شهرهای مختلف پی گیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پس از وقفه یک ماهه بدلیل شرکت تیم ملی در مسابقات جام قاره ای آسیا در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم های مدعی قهرمانی حریفان خود را شکست دادند و چهره اولین تیم سقوط کننده به لیگ یک نیز مشخص شد .
در مهمترین بازی این هفته تیم پارس جنوبی در تبریز به سختی و با نتیجه 5به 4 تیم میزبانش شهرداری تبزیز را شکست داد تابا 45امتیاز همچنان صدر نشین لیگ برتر باقی بماند .
تیم گلسا پوش یزد که در رده دوم جدول قرار دارد در اصفهان با شکست یاران مبارکه میزبان خود با نتیجه 10به 5جایگاه  خود را  با 43امتیازدر جدول حفظ  کرد.
 تیم ملوان بندر انزلی  در وزشگاه خانگی خود همچون دو مدعی دیگر با نتیجه 9به 3 تیم شهید جهانژادیان آبادان را شکست دادو با 41 امتیاز شانس خود را برای رسیدن به صدر جدول در 4 هفته پایانی همچنان زنده نگه داشته  است.

نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر ساحلی به شرح زیر است:

شهرداری تبریز 4 پارس جنوبی 5

یاران مبارکه اصفهان 5  گلسا پوش یزد10

ملوان بندر انزلی  9 شهید جهانژادیان 3

پدیده کاسپین 9 ملوان بندر گز 10  - ضربات پنالتی

موج گناوه 4 مقاومت تیران 3

 به دلیل کناره گیری تیم لسمان خزر، بازی این تیم با خرز رودسر برگزار نشد، تا لسمانی ها عنوان اولین تیم سقوط کننده به لیگ  فوتبال ساحلی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار