در چهارچوب مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد کشور در ارومیه، تیم خراسان رضوی از سد کردستان گذشت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دومین بازی مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد کشور در ارومیه، با رقابت بازیکنان سفیدپوش خراسان رضوی و خاکستری پوشان استان کردستان ادامه یافت.

این بازی با حملات پایاپای هر دو تیم آغاز شد، بازیکنان کردستان که در محوطه جریمه تیم خراسان رضوی قصد به ثمر رساندن گل را داشتند در دقایق نخست بازی مرتکب خطا شده و بازیکن خاطی این تیم نخستین کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد.

در ادامه، حملات هر دو تیم ثمری در پی نداشت و در نتیجه، نیمه نخست این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم بازی حملات مکرر تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی نتیجه داد و این تیم توسط بازیکن شماره هفت خود به گل نخست بازی رسیده و از حریف خود پیش افتاد.

در اواسط نیمه دوم بازی نیز باز هم برتری از آن تیم خراسان رضوی بود که با هوشیاری بازیکنان خود بتوانند گل چهارم خود را به ثمر رسانده و خیال خود را از برد احتمالی راحت کنند.

در دقایق واپسین مسابقه، حملات پیاپی تیم بانوان کرستان برای کاهش اختلاف امتیاز با تیم رقیب و رهایی از شکست، فایده ای نداشت و در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات، تیم های ارومیه، قم و شهرکرد در گروه اول و تیم های نجف آباد اصفهان، مرکزی، کردستان و خراسان رضوی در گروه دوم به مدت چهار روز به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.