مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور، امروز با درخشش تیم ارومیه آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسابقات فوتسال دسته سه بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور با حضور هفت تیم ارومیه، مرکزی، اصفهان، شهرکرد، کردستان، خراسان رضوی و قم در سالن شهید امینی دانشگاه آزاد ارومیه آغاز شد.

در نخستین دیدار که بین دو تیم ارومیه و قم برگزار شد، تیم ارومیه با سرپرستی"قره‌لر" و مربی گری داریوش و تیم قم به سرپرستی قلی پور و مربی گری دارابی به میدان رفتند.

این مسابقه با برتری محسوس بازیکنان ارومیه آغاز شد تا جایی که در دقیقه 7 بازی نخستین گل مسابقه را به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد، باز هم تیم ارومیه از غفلت مدافعان تیم حریف استفاده کرد و دو بر صفر به پیش افتاد.

بازی تا دقیقه آخر بازی در نیمه دوم با همان حملات پی در پی تیم میزبان ادامه یافت تا اینکه به گل سوم رسید تا نتیجه نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به سود تیم سفیدپوش ارومیه به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، تیم میزبان یعنی ارومیه باز هم طوفانی آغاز کرد و توسط بازیکن شماره پنج خود به گل چهارم رسید و به فاصله کوتاهی پس از این گل، همان بازیکن گل پنجم را نیز به ثمر رسانید تا فاصله نتیجه این رقابت افزایش یابد.

بانوان ارومیه که توپ و میدان را در اختیار داشتند در دقیقه پنج نیمه دوم بازی گل هفتم بازی را زده و فاصله نتیجه بازی را بیشتر و بیشتر کردند.

بازیکنان فوتسال ارومیه در پایان دو گل پیاپی را نیز توسط بانوی شماره چهار به ثمر رساندند تا این مسابقه با نتیجه قاطع 10 بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با شرکت هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی از 11 تا 14 شهریور ماه در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.