رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: دولت در تکمیل پروژه‌های عمرانی ناتوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی‌پور در نشست اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی فرماندهی دارد و همین امر موجب شده کار اقتصاد مقاومتی جدی‌تر دنبال شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: روند واگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها به بخش خصوصی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند وعده‌های روی پل می‌ماند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود روند واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی با شتاب بیشتری دنبال شود، زیرا دولت از تکمیل این پروژه‌ها ناتوان است.

کیانی‌پور خواستار عملیاتی شدن شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شد و گفت: شرایط مساعد برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی فراهم شود.

وی‌ بیان کرد: دولت از ساز و کار جدیدی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی برخودار نیست، لذا باید فرآیند واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی کوتاه‌تر شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به اینکه خرید پروژه‌های عمرانی خیلی کم و در واقع اصلاً وجود ندارد، افزود: تأمین منابع از طریق تسهیلات بانکی می‌تواند در فرآیند واگذاری تسهیل ایجاد کند.

وی تهاتر کردن بدهی دولت به بخش خصوصی را از دیگر راه‌های جذب سرمایه‌گذار دانست و خاطرنشان کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی باید با جدیدت و حضور همه مدیران کل استانی تشکیل شود.

کیانی‌پور از عدم حضور برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: مدیران کل دستگاه‌ها اجرایی استان از جمله راه و شهرسازی در جلسات اقتصاد مقاومتی حضور ندارند که با توجه به مهم بودن اقتصاد مقاومتی عدم حضور این افراد در جلسات پذیرفته نیست.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.