مرزبان گفت: حدود 40 درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی را پشت سر گذاشتیم و هم اکنون در جنگل و کوه‌های منطقه نکاء به سر می بریم.

پروانه مرزبان تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «چهل کچل» ساخته صادق صادق دقیقی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حدود 40 درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی را پشت سر گذاشتیم و هم اکنون در جنگل و کوه‌های منطقه نکاء به سر می بریم.
 
وی در مورد ادامه فیلمبرداری در لوکیشن های جدید بیان کرد: لوکیشن های بعدی این فیلم سینمایی در روستا و کوه‌های بابل خواهد بود.

این تهیه کننده با اشاره به تدوین همزمان «چهل کچل» اظهار داشت: تدوین این فیلم به صورت همزمان توسط حسن ایوبی انجام می شود و کار جلوه های ویژه بر عهده ناصر فصیحی است.

وی در مورد حضور جدیدترین اثر سینمایی خود در جشنواره فجر اعلام کرد: قصد ما پس از آماده ساختن نسخه نهایی، حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است.

گفتنی است؛ در «چهل کچل» بازیگرانی چون پژمان بازغی، مریم بوبانی، رضا ناجی، سوگل طهماسبی، پرهام دلدار و مهدی مهاجری نقش‌آفرینی می‌کنند و دستیار یک حامد بیساری و دستیار سوم مجتبی قربانی هستند.

آخرین اثر بلند سینمایی صادق صادق دقیقی «تا آمدن احمد» بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار