نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سدبالیاب حدود 800 هکتار از زمین‌های کشاورزی در منطقه دیشموک به نوعی آبدار و باعث رونق کشاورزی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عدل هاشمی‌پور گفت:با توجه به اینکه تمام دغدغه‌هایم حل مشکلات مردم است امروز در دیشموک نتایج خوبی در جهت رفع مشکلات به دست آوردم.

وی گفت: طی بازدیدی که خادمی از محور ارتباطی باغملک، صیدون به سمت دیشموک داشت امیدوارم این مسیر ملی شود و با مرتبط شدن به مسیر پاتاوه به دهدشت منطقه از بن‌بست خارج خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس گفت: در این بازدید که از روستاهای رودسمه وپای‌پره داشتم متوجه شدم که هنوز مردم این منطقه و خردسالان با حمل آب در بشکه بر روی دوش آب شرب خود را مهیا خواهند کرد و نگران کننده بود که همین جا قول خواهم داد مشکل آب شرب این روستاها را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی اذعان کرد: افتتاح برق کوی حسین آباد در دیشموک با اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان جای شادی خواهد داشت و ساکنین این منطقه خوشحال شدند و مشکلشان حل شد بهترین خبر خواهد بود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه کارفرما سد بالیاب عوض شد و از سد صیدون به سد بالیاب تغییر یافت و کارفرمای ان که سازمان آب و برق خوزستان بود با همکاری وزارت نیرو به آب و وزارت نیرو منتقل شد عنوان کرد: کارهای مطالعاتی و کارشناسی این سد در حال انجام است.

وی گفت: با احداث این سد حدود 800 هکتار از زمین‌های کشاورزی در منطقه دیشموک به نوعی آبدار و کشاورزی در این منطقه رونق می‌یابد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این بازدید از رود سمه و روستاهای همجوار تمهیدات خوبی را  اتخاذ کردم یکی بحث مدرسه و دیگری آبرسانی به این روستاها و همچنین آسفالت چهار کیلومتر جاده این مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مسؤول گفت: ایستگاه پمپاژ رود سمه در این منطقه خود به خود باعث رفع خیلی از مشکلات خواهد شد  و در جهت رفع مشکل مدرسه این منطقه یک کانکس از طرف نوسازی در اسرع وقت جهت مهرماه جدید مستقر خواهیم کرد.

هاشمی‌پور با اشاره به مشکلات آب شرب این مناطق گفت: مشکلات اب شرب این منطقه را در دستور کار جهت حل قرار خواهم گرفت و تمام روستاهایی که خط لوله آب از کنارشان می‌گذرد و آب شرب خود را به سختی مهیا می‌کنند به زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به چهار کیلومتر جاده خاکی این منطقه گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه ضمن اتخاذ تمهیدات لازم سعی بر رفع این مشکل را در دستور کار خود قرار خواهند داد و به زودی این مشکل حل خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.