مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: استانداردسازی مصنوعات طلا با نظارت دقیق اداره استاندارد کنترل و راهی بازار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی در دیدار با اعضای اتحادیه طلافروشان شمال استان اردبیل اظهار کرد: با تأکید استاندار اردبیل مبنی بر پاسخ‌گویی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به صورت چهره به چهره به مناسبت هفته دولت مقرر شد به منظور رسیدگی به مطالبات مردم و مشکلات موجود در بخش خصوصی به صورت مستقیم در جریان مسائل مربوط به استاندارد‌سازی مصنوعات طلا قرار بگیریم تا بتوانیم اقدام لازم را جهت رفع موانع انجام دهیم.

وی با اشاره به همکاری دوجانبه اداره کل استاندارد و اتحادیه طلا تصریح کرد: باید استاندارد‌سازی مصنوعات طلا با نظارت دقیق این واحدها انجام شود.

علایی هدف از این همکاری دوجانبه را هدایت و سوق دادن تولیدکنندگان برای اخذ استاندارد و کد شناسایی تولیدات طلا اعلام کرد.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در ادامه افزود: اولویت سازمان ملی استاندارد ایران، تولید کالاهای استاندارد در سطح کشور به منظور تحقق اصل 24 اقتصاد مقاومتی است.

علایی رسیدن به این هدف را با همکاری بخش خصوصی، اصناف و اتحادیه‌های طلای استان در راستای تولید محصولات استاندارد اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.