رئیس شبکه بهداشت و درمان دلگان از اجرای طرح سلامت دهان و دندان بیش از 12 هزار دانش آموز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛یاور شریف زاده با بیان اینکه دومین طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان در دلگان اجرا می شود اظهار کرد: این کمیته در راستای طرح تحول سلامت و ارتقاء سلامت دهان و دندان دانش آموزی این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: جهت اجرای موفقیت آمیز طرح سلامت دهان و دندان نیازمند همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان با بیان اینکه طرح سلامت دهان و دندان برای دانش آموزان 6 تا 12 سال اجرا می شود تصریح کرد: بیش از 12 هزار نفر از دانش آموزان دلگانی زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.

یاور شریف زاده اضافه کرد: طرح "فلوراید تراپی" یا همان طرح سلامت دهان و دندان به منظور پیشگیری از پوسیدگی دندان در دانش‌آموزان مدارس سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته طرح تحول سلامت دهان و دندان یکی از وظایف مشخص شده در برنامه ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان است گفت: تمام تلاش ها باید مبتنی بر طرح تحول سلامت و ارتقاء سلامت دهان دندان جامعه به خصوص دانش آموزان صورت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: این طرح در ابتدا به صورت نمادین در یکی از مدارس اجرا می شود و سپس در طول سال در کل شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار