چند پروژه عمران شهری، زیربنایی و خدماتی با حضور استاندار کرمان در شهرستان بردسیر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کارگاه بافت قالی دستباف شماره 4 شهرستان بردسیر از مجموعه کارگاه های زنجیره ای قالیبافی پروژه بافت قالی دستبافت صحن حضرت زهرا (س) با حضور علیرضا رزم حسینی و جمعی از مسئولان استان کرمان در شهرستان بردسیر به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان در آیین افتتاحیه این طرح هاگفت: کارگاه های قالی دستبافت ستاد عتبات عالیات با بهره گیری از روش های نوین در استان کرمان احداث می شود تا سلامت بافندگان حفظ و سرعت و دقت آنها افزایش پیدا کند.

علیرضا رزم حسینی افزود: با توجه به ارائه نقشه جدید برای بافت قالی کرمان در کارگاه های ستاد عتبات عالیات باید عنوان مناسبی برای این نقشه انتخاب شود.

کارگاه بافت قالی دستبافت شماره 4 بردسیر با 45 دار قالی و یک میلیارد 900 میلیون ریال اعتبار و 50 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

پروژه اصلاح و روشنایی معابر شهرستان بردسیر با اعتبار 5 هزار و 600میلیون ریال نیز امروز به طور همزمان در بردسیر افتتاح شد..

آغاز عملیات اجرایی همزمان 28 پروژه توسعه، اصلاح و روشنایی معابر با اعتبار 17 هزار میلیون ریال و کلنگ زنی همزمان طرح برق رسانی به 3 روستای فاقد برق بردسیر به منظور تامین برق 28 خانوار با اعتبار 2 هزار و 600 میلیون ریال از طرح های اداره برق این شهرستان است.

پروژه بوستان مادر بردسیر با مساحت 3 هزار مترمربع و 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، پل ورودی این شهرستان به طول 60 متر و عرض 11 متر و 24 میلیارد ریال اعتبار و همچنین پروژه زمین چمن مصنوعی شماره 2 و بلوار شهید کلانتری نیز امروز در بردسیر افتتاح شد.

همچنین بهره برداری رسمی از پارک انقلاب بردسیر از دیگر طرح هایی بود که در سفر استاندار کرمان به این شهرستان آغاز شد.

بهره برداری رسمی از ساختمان فرهنگ سرای مولوی به مساحت 600 مترمربع با هزینه 4 میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار