فرماندار سرعین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تخصیص اعتباری بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال بیش از ۳۰ طرح تولیدی و گردشگری در شهرستان سرعین تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی و گردشگری در شهرستان سرعین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تخصیص اعتباری بیش از 410 میلیارد ریال بیش از 30 طرح تولیدی و گردشگری در شهرستان سرعین تکمیل و به بهره‌برداری رسید و با اولویت‌های در نظر گرفته شده در این شهرستان برای 220 نفر اشتغال‌زایی شد و هم‌اکنون مشغول به کار هستند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک قرار است چندین پروژه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری برسد و از مسئولان خواستاریم که در این زمینه اقدامات اساسی انجام داده و نیز اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات و مسائل پیش آمده در این بخش داشته باشند.

فرماندار سرعین گفت: طرح‌های افتتاحی در بخش‌های تولیدی، خدماتی و گردشگری با وجود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نظریاتی که در این رابطه دارند این منطقه را با تحول عظیمی روبه رو کرده و زمینه‌های پیشرفت را در شهرستان سرعین به وجود آورده است.

ناصری تصریح کرد: با رونق و پیشرفت طرح‌های جدید بخش‌های تولیدی، خدماتی و گردشگری در شهرستان سرعین می‌توان آینده درخشان در این منطقه را به وضوح مشاهده کرد و به یقین این منطقه از لحاظ اقتصادی و جذب گردشگران در آینده با پیشرفت دو چندان مواجه خواهد داشت.

وی بیان کرد: طرح‌های تولیدی و گردشگری در شهرستان سرعین به طور قابل توجهی عوامل مربوط به نیازهای گردشگران داخلی و خارجی را برطرف می‌کند و نیز از این طرح‌ها در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها و پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری‌ استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار