کرمان؛

پرداخت جوایز خوش حسابی به شهروندان کرمانی

مدیرعامل سازمان آمار و فن‌آوری اطلاعات شهرداری کرمان گفت: شهروندانی که عوارض خدمات شهری و یا نوسازی را در موعد مقرر پرداخت کنند، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشیِ ویژه‌ی جوایز خوش‌حسابیِ جشنِ شهروندی، از تخفیف دوره‌ی بعد نیز بهره‌مند می شوند.

پرداخت جوایز خوش حسابی به شهروندان کرمانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس مرتضی عرب نژاد با بیان این که شهروندان برای قرعه‌کشی، باید شناسه‌قبض و کدملی خود را به سامانه‌ی پیامکی ارسال کنند افزود: شهروندانی هم که می‌خواهند بهای خدمات شهری و پسماند سال 95 را پرداخت کنند.

 می‌توانند از طریق شماره‌ی 300071309 کدپستی، شماره موبایل مالک و کد نوسازی را پیامک کنند تا قبض سال 95 به‌صورت پیامکی برای آن‌ها ارسال شود.

وی با اشاره به پایان توزیع قبض‌ها طی دو ماه آینده اظهار داشت: صدور و توزیع قبض‌های بهای خدمات شهری و پسماند سال 95 در شش ماهه‌ی دوم سال جاری ادامه می یابد.

عرب نژاد با بیان این که شهرداری به هیچ‌وجه قصد برخورد قهری را نداشته و بیش‌تر به‌دنبال مشارکت مردم است خاطرنشان کرد: اگر شهروندان بهای خدمات شهری و پسماند را پرداخت نکنند، طبق قانون شهرداری می‌تواند برای قطع برق آن واحد مسکونی اقدام کند.
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار