اصفهان؛

تکذیب شایعه استعفای استاندار اصفهان

روابط عمومی استانداری اصفهان اعلام کرد: استعفای رسول زرگرپور استاندار اصفهان صحت ندارد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان در گفتگوی اختصاصی با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: احساس ما این است که برخی از دوستان با طرح این شایعه یا درصدد کمرنگ کردن مصوبات ملاقات دیروز استاندار اصفهان با رئیس جمهور هستند ویا اینکه بعضی ها احتمالا با توجه به فضای اعتدال حاکم براستان وآرامش وامنیت سیاسی موجود به دنبال برهم زدن این آرامش هستند.

غلامرضا قائدیها با اشاره به اینکه استاندار اصفهان دیروز در جلسه ای با رئیس جمهور مشکلات استان درسه حوزه‌ بحران خشکسالی حاکم براستان، اشتغال وچگونگی خروج از بیکاری و رونق گردشگری بررسی شد تاکید کرد حال سوال اینجاست بعد از ملاقات استاندار با رئیس جمهورو قول مساعد آقای روحانی مبنی بر پیگیری این موضوع و دستور وی برای حل و فصل مشکلات با چه هدفی این شایعه طرح شده است.

قائدیها تاکید کرد:جلسه دیروز استاندار با رئیس جمهور بنابر درخواست شخص رسول زرگرپور بوده و در این جلسه علاوه بر طرح مسائل ومشکلات مهم و اساسی استان میزان تحقق مصوبات در سفرکاروان تدبیر وامید به استان اصفهان مورد بررسی قرارگرفت.

مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان تصریح کرد: استاندار اصفهان امروز طبق روال قبل برنامه‌های کاری خود را پیگیری کرده است و صبح امروز نیز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان شرکت داشت.

گفتنی است دیشب و امروز اخبار تایید نشده مبنی بر استعفای رسول زرگرپور استاندار اصفهان در فضای مجازی منتشر شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.