رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دیدار با کارکنان معاونت غذا و داروی این دانشگاه ، از برنامه ریزی برای تشکیل کمیته دانشگاهی غذا و دارو خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛دکتر محمودرضا میری گفت: با توجه به اهمیت بررسی دقیق و برنامه ریزی جامع برای پیگیری مسائل مربوط به دارو و همچنین غذا، تشکیل یک کمیته متشکل از کارشناسان امر ضروری است.

وی تصریح کرد: بخش اعظم سلامت مردم به مسائل مربوط به غذا پیوند می خورد بنا بر این نظارت دقیق بر مواد غذایی مصرفی در جامعه بسیار مهم است.

وی همچنین گفت: برای تصحیح عملکرد برخی داروخانه های متخلف که با ناظران دانشگاه به شکل ناشایستی برخورد می کنند و اجازه بازدید و نظارت را نمی دهند و همچنین داروخانه هایی که داروی قاچاق توزیع می کنند برنامه ریزی هایی در حال انجام است.

دکتر علیرضا مبارکی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این دیدار گفت: برنامه ریزی های فراوانی در راستای ارتقاء مجموعه عملکرد این حوزه وجود دارد اما کمبود نیرو و فشار کاری زیاد با توجه به گستردگی حوزه فعالیت، از جمله مهمترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار