به مناسبت گرامیداشت هفته دولت معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از دو خانواده آزاده جانباز وشهید دوران دفاع مقدس در ارومیه دیدار و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون امور عمرانی استاندار در دیدار با خانواده آزاده جانباز مهدی توتونچیان گفت:امروز ایران اسلامی در سایه رشادتها و ایثارگریهای جانبازان و رزمندگان اسلام از قدرت خاصی در جهان برخوردار است.

تقی کهوریان با بیان اینکه جانبازان موجب سربلندی ملّت و کشور اسلامی ایران شده اند افزود:جوانان مومن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته اند ضمن جبران خرابیهای دوران جنگ تحمیلی ، کشورمان را در عرصه های علمی و فن آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.

معاون امور عمرانی استاندار در دیدار با خانواده شهید رحیم کی فرزندی اصل نیز گفت: شهدا افتخار ایران اسلامی و خانواده شهدا الگوی جامعه اسلامی هستند و همه ما باید در جهت آرمانهای شهیدان گام برداریم.

وی همچنین یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود : خانواده شهدا چشم و چراغ ملّت ایران هستند و صبر و استقامت آنان موجب اعتلای نظام و انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی شده است.

مهدی توتونچیان در عملیات خیبر به درجه جانبازی 35 درصدی و در عملیات والفجر 8 به مدت 5 سال در اسارات رژیم بعث عراق بوده است .

شهید رحیم کی فرزندی اصل در سال 65 در منطقه سرپل زهاب به درجه رفیع شهادت نایل شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.