دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم هرمزگان به علت مصدومیت بازیکنان آلومینیوم هرمزگان و به حد نصاب نرسیدن اعضای این تیم در زمین، نیمه تمام ماند.

دیدار ناتمام شاهین بوشهر و آلومینیوم هرمزگان به علت به حد نصاب نرسیدن اعضای تیم میهمان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفته نخست مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته دوم فوتبال کشور تیم شاهین شهرداری بوشهر بعدازظهر دیروز میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان بود که این دیدار در دقیقه 80 به علت مصدومیت بازیکنان آلومینیوم هرمزگان و به حد نصاب نرسیدن اعضای این تیم در زمین، نیمه تمام ماند.

این اتفاق در حالی رخ داد که شاهین شهرداری بوشهر از مهمانش دو برصفر جلو بود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی رای خود را درباره این بازی صادر خواهد کرد.

 در پایان نیمه نخست این بازی یکی از بازیکنان آلومینیوم مصدوم شد که چون این تیم بازیکن ذخیره نداشت هرمزگانی‌ها بازی را در نیمه دوم 10 نفره آغاز کردند.

این روند تا دقیقه 80 ادامه داشت تا این که چند بازیکن دیگر آلومینیوم مصدوم شدند و به علت نداشتن بازیکن ذخیره و تعداد کم بازیکنان آلومینیوم، داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

محمداحمدزاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از بازی گفت: این که یک تیم بازیکن ذخیره نداشته باشد و بازی را نیمه تمام رها کند، خیلی عجیب است و تا کنون چنین موضوعی را ندیده ام.

وی افزود: اگر آلومینیوم در این دیدار حاضر نمیشد خیلی بهتر بود و با مصدومیت های که گریبانگیر این تیم شد فقط کارشان برای دیدارهای آینده دشوارتر شد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.