16 کشته و زخمی در حمله خمپاره ای به دمشق و ادلب

16 شهروند سوری در حمله موشکی تروریست ها به حومه دمشق و شهرهای فوعه و کفریا در استان ادلب کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حمله موشکی و خمپاره ای تروریست ها به اردوگاه الوافدین در ریف دمشق سه شهروند کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.

این حمله موشکی که توسط گروه تروریستی جیش الاسلام و از غوطه شرقی انجام شد، خسارت های فراوانی نیز به زیرساخت های عمومی و اموال خصوصی شهروندان وارد کرد.

گروه تروریستی جیش الفتح در استان ادلب در جنایتی دیگر عصر سه شنبه به مدت سه ساعت شهرهای محاصره شده فوعه و کفریا را با 150 فروند انواع موشک ها و خمپاره ها هدف قرار دادند.

در این موشکباران که از منطقه الصواغیه انجام شد، پنج شهروند از جمله یک زن و یک کودک زخمی شدند که حال برخی از آن ها وخیم اعلام شده است.

دو شهرک فوعه و کفریا در 10 کیلومتری شمال ادلب از 28 مارس 2015 (فروردین 94) و پس از سقوط شهر ادلب واقع در شمال غربی کشور سوریه (هم مرز با ترکیه) به محاصره کامل تروریست ها درآمدند و از آن زمان به صورت روزانه هدف حمله خمپاره ای تروریست ها قرار می گیرند.

شهرک ها و روستاهای بنش، طعوم، تفتناز، رام حمدان و معره مصرین اصلی ترین محل حضور تروریست هایی هستند که به صورت روزانه دو شهرک شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا را از آنجا هدف قرار می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار