رئيس پليس فتا كرمان گفت:مادر و فرزندي كه در شبكه اجتماعي تلگرام با وعده هاي مختلف از يك شهروند كلاهبرداري كرده بودند در عمليات ماموران پليس فتا دستگير شدند.

کلاه تلگرامی مادر وپسر برسر شهروند کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کامبيز اسماعيلي  گفت: در پي مراجعه فردي مبني بر كلاهبرداري از وي در شبكه ي اجتماعي تلگرام پرونده اي در اين خصوص در پليس فتا تشكيل شد.

وي افزود: شاكي ماجرا را چنين بيان كرد كه حدود 15 ماه پيش در شبكه اجتماعي تلگرام با فردي كه خود را خانم معرفي كرده بود آشنا شده است و به هم قول ازدواج داده اند و در ميان اين خانم با جالب اعتماش هرآن چه كه از وي به صورت وجه نقد و يا اجناس درخواست داشته شاكي برايش فراهم مي كرده است.

وي اظهار داشت: بعد از تحقيقات مشخص شد شاكي يك دستگاه لپ تاپ و همچنين 50 ميليون ريال وجه نقد را در دوره هاي مختلف به درب خانه اين خانم برده و بدون اين كه با وي ملاقات كند آن ها را به يك پسر 15 ساله تحويل داده است اما پس از مدت زماني خانم ارتباط خود را با شاكي قطع مي كند و مكان زندگي خود را نيز تغيير مي دهد.

سرهنگ اسماعيلي تصريح كرد:در نهايت كارشناسان پليس فتا با توجه به توان علمي و با استفاده از امكانات فني و پليسي موفق به شناسايي متهمان شدند و آن ها را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس فتا منتقل كردند.

رئيس پليس فتا در پايان گفت: متهمان با توجه به مستندات موجود به عمل خود اعتراف كردند و مشخص شد كه مادري كه شوهرخود را از دست داده بود در همكاري با فرزندش اين كلاهبرداري را با انگيزه سو استفاده ي مالي طرح ريزي كرده است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار