بنابر نتایج تحقیقات منتشره توسعه تجاری انگلیس به کمترین سطح در سه سال گذشته رسیده است.

کاهش سطح توسعه تجاری انگلیس در پی برکسیت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس‌اینسایدر، بنابر نتایج تحقیقی که از سوی کنفدراسیون صنایع انگلیس (سی‌بی‌آی) انجام شده برنامه‌های توسعه تجارت این کشور به شدت تضعیف شده است.

گزارش سه ماهه سی‌بی‌آی که پس از برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) برای نخستین بار منتشر شد، نشان داد خوش‌بینی در خصوص تجارت و خدمات حرفه‌ای از نوامبر 2011 تاکنون با سرعت زیادی کاهش یافته است.

«آنا لیچ،» رئیس بخش تحقیق و تحلیل اقتصادی سی‌بی‌آی در این خصوص گفت:« دولت باید برنامه‌هایش برای خروج از اتحادیه اروپا را مطرح کند و برای تحریک رشد اقتصادی و جذب سرمایه نیز همکاری کند.»

بخش‌های اصلی تحقیق به شرح زیر است:

10 درصد از خدمات تجاری که در تحقیق شرکت کردند، اعلام کردند نسبت به سه ماه گذشته خوش‌بین‌تر هستند. 40 درصد نیز کمتر خوشبین هستند.

39 درصد شرکت‌ها اعلام کردند که انتظار توسعه تجارت خود را داشته‌اند. اما 60 درصد از این شرکت‌ها گفتند انتظار توسعه را نداشتند.

میزان استخدام از سال 2016 تاکنون بسیار زیاد بوده است. 33 درصد از شرکت‌ها اعلام کردند در سه ماه گذشته تعداد افراد استخدام شده بالا بوده است. 5 درصد نیز نرخ استخدام را پایین اعلام کردند.

شفاف نبودن آینده روابط تجاری انگلیس با اتحادیه اروپا در پی برکسیت، به اعتماد به نفس انگلیسی‌ها ضربه وارد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار