چهار واحد مسکن مددجویی در شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی اصغر برق پور با بیان اینکه اعتبار ساخت این منازل از محل تسهیلات عمرانی کمیته امداد، تسهیلات بنیادمسکن و همچنین آورده خانوارهای مددجو تامین شده گفت: کمیته امداد در راستای احداث هریک از این منازل بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات عمرانی بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت اعطا کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن نیز در راستای افتتاح این منازل مسکونی به هریک از خانوارهای تحت حمایت بیش از ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

برق پور گفت:تسهیلات عمرانی کمیته امداد به صورت بلاعوض و در سرفصل های احداث ،خرید، تعمیر و مرمت منازل مسکونی به خانوارهای مددجو اعطا می شود.

وی افزود:از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۱ مسکن مددجویی در این شهرستان احداث،خریداری و مرمت شده است و هزینه ساخت، خریداری و مرمت این واحدها ببیش از۶۵۰ میلیون ریال بوده که این اعتبار از منابع امدادی تامین شده است.

برق پور پیش بینی کرد: ۲۰ واحد مسکن مددجویی دیگر تا پایان سالجاری برای خانوارهای نیازمند فاقد منزل مسکونی گیلانغربی خریداری و یا احداث شود.

به گفته برق پور کمیته امداد در راستای احداث و یا مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی به خانوارهای تحت حمایت ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین جهت خریداری و احداث منازل مسکونی شهری ۲۰۰ میلیون ریال مساعدت می کند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، افتتاح ، مسکن ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.