فرزند شهید کامیاب گفت: باید مقابل منافقان و برای شناسایی نشانه‌های آنان هوشیار باشیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین کامیاب در اکران مستند «رسوا تر از همیشه» و رونمایی از کتاب «خلوت گزیده» ، با تأکید بر اینکه به موضوع منافقان از صدر اسلام اشاره شده است، اظهار کرد: این موضوع به قدری مهم بوده که سوره‌ای به این منظور نازل شده است.

وی با اشاره به حذف فیزیکی افراد توسط منافقان، افزود: در اوایل انقلاب و حتی درحال حاضر نیز گروهک‌های تروریستی و منافقان برای حذف مخالفان خود از این راه استفاده می‌کنند و با این اقدامات خاطرات تلخ تاریخی را برای افراد و حزب‌های سیاسی ایران رقم زده و می‌زنند.

کامیاب به بیانات مقام معظم رهبری در سال ۷۷ و در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: مردم ایران زخم خورده‌ی تروریست هستند و شهیدان ما نیز قربانی تروریسم دولتی شدند چرا که همزمان با تشکیل دولت اسرائیل تروریسم سازمان یافته‌ی دولتی نیز فعال شد.

فرزند این شهید ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب منافقان نیرنگ‌های بسیار زیادی دارند و مردم و مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند تا با شناخت این نشانه‌ها کمترین آسیب را ببینیم.

وی با بیان اینکه شهید کامیاب در سطح کشور فعال و شناخته شده بودند، گفت: ایشان در شهرهایی ماننده بندرعباس، بوشهر، گلستان، مازندران، کرمان و... اقدامات خوبی را انجام دادند؛ افرادی که پدرم را می‌شناختند از ایشان با عنوان روحانیِ شاداب، جوان، با ذوق، با بصریت و فردی خلاق و هوشمند یاد می‌کنند.

کامیاب به آزادسازی منافقان بعد از انقلاب اشاره و تصریح کرد: بعد از سرنگونی رژیم ستمشاهی زندانیان سیاسی آزاد شدند که وابستگان گروهک منافقان و مجاهدان خلق نیز در بین آنان بوده و بعد از آزادی فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز کردند.

فرزند شهید کامیاب یادآور شد: زمانی که منافقان با تمام راهکارها به نتیجه نرسیدند به فعالیت نظامی روی آورده و افرادی مانند پدرم را که نقش تأثیرگذاری برای نظام داشتند؛ به شهادت رساندند.

وی منافقان را دارای چهره‌هایی دوگانه دانست و افزود: متاسفانه در برهه‌ای از زمان این افراد توانستند حتی به بدنه نظام نیز ورود پیدا کنند. وی با یادآوری یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: پدر من و شخصیت‌های بزرگ بسیاری، در ۸ مرداد شصت در دفتر حزب جمهوری ترور شدند؛ که همگی از ذخائر انقلاب بودند.

کامیاب با بیان اینکه پدرم همیشه هوشیار و گوش به فرمان رهبری بودند، عنوان کرد: مردم نیز باید اینگونه باشند؛ طبق فرموده امام خمینی(ره) زمانی که دشمنان از ما تعریف کنند مشخص می شود که ما مشکل داریم.

انتهای پیام//ف.ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.