فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی اعضای یک باند چهار نفره جیب بری در بازار سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارا ن جوان از سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:با وقوع چند فقره جیب بری در بازار سمنان، کارآگاهان پلیس با تشکیل پرونده ای ویژه ، رسیدگی سریع به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود:سارقان با استفاده از شلوغی های بازار و خیابان های مرکزی شهر، به وجوه نقد، کارت های بانکی و طلاجات شهروندان دستبرد می زدند.
قاسمی به تلاش ماموران انتظامی برای شناسایی متهمان اشاره و تصریح کرد:اقدامات فنی و تخصصی پلیس دست سه فرد سابقه دار را در این پرونده رو کرد.
وی گفت:متهمان خانه ای مجردی در سمنان اجاره کرده و در آنجا سکونت داشتند.
سردار قاسمی تصریح کرد:با هماهنگی قاضی پرونده ، عملیات دستگیری سارقان سابقه دار طرح ریزی و در اقدامی سریع دو نفر از آنها در مخفیگاهشان غافلگیر شدند.
وی به انتقال متهمان 35 و 38 ساله به پلیس آگاهی استان اشاره و خاطر نشان کرد:جیب برهای معتاد در بازجویی های تخصصی به 30 فقره جیب بری و کیف زنی اعتراف کردند.
رئیس قرارگاه استانی مبارزه با سرقت افزود:متهمان در تحقیقات تکمیلی ، یک مرد وزن جوان که از همدستان آنها در این سرقت ها بودند را معرفی کردند.
قاسمی به کشف مقادیر زیادی مدارک شناسایی ، کارت های بانکی ، گوشی های تلفن همراه و ... در مخفیگاه متهمان اشاره و اضافه کرد:یکی از سارقان دستگیر شده 11 فقره و نفر دوم ، یک فقره سابقه کیفری دارند.
وی از اعلام شکایت 21 شهروند مالباخته در این پرونده خبر داد و گفت:پیگیری ها برای شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.
سردار قاسمی به روش سارقان دستگیر شده اشاره و تصریح کرد:اعضای این باند که سه مرد ویک زن بودند در بازار و اماکن شلوغ حضور یافته و پس از شناسایی طعمه خود،با شلوغ کردن اطراف وی نقشه خود را پیاده می کردند.
فرمانده انتظامی استان بر ادامه تحقیقات تا دستگیری همه اعضای این باند جیب بری تاکید و به عموم شهروندان توصیه کرد:هنگام حضور در اماکن شلوغ تجاری مراقب وسایل همراهتان باشید و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارید.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: جیب بر ، سرقت ، اعتراف ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار