عبدالله پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خط 3 پر انتقادترین خط مترو است/کاهش سرفاصله با راه اندازی سر سوزن در این مسیر

قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با راه اندازی سر سوزن در بخش شمالی خط 3مترو، سرفاصله این مسیر کاهش پیدا می کند.

علی عبدالله پور قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه خط 3 پر مخاطب ترین و پر انتقادترین خط مترو به شمار می رود، گفت: بخش شمالی خط 3 مترو در حال توسعه و تکمیل است و با توجه به روند تکمیل کارهای ساختمانی و حرکت قطارها باعث گرد و غبار در ایستگاه ها و تونل ها می شود.

وی بیان کرد: گرد و غبار در خط 3 مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرده است که البته برای این مشکل هم اقداماتی انجام داده ایم که مهمترین آن نصب برزنت و پنل گچی است که با این اقدام از شدت ورود گرد و غبار به داخل ایستگاه های خط 3 جلوگیری کردیم.

قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان به کاهش سرفاصله خط 3 اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های در دست انجام تکمیل سر سوزن بخش شمالی خط 3 مترو است که با راه اندازی آن سرفاصله این مسیر از 15 به 10 دقیقه کاهش می یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
ایستگاه تئاتر شهر خط 3،بعضی وقت ها تا نیم ساعت هم طول می کشه که مترو بیاد،این خط واقعا قطار هاش کم.به شدت کم،یه زمانی هر نیم ساعت بود،بعد شد 15دقیقه ولي تعداد ایستگاه زیادتر شده و مسافران هم بیشتر،لطفا هر چه سریعتر مثل خط 1بشه و تقريبا زیر 5دقیقه مترو بیاد.
آخرین اخبار