دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر اساس‌نامه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران با ایراداتی روبه‌رو هستند.

وجود ایراد در اساس‌نامه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر، دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به موضوع حسابرسی‌های شهرداری تهران خطاب به چمران، رئیس شورای شهر تهران، اظهار داشت: این برای بار چهارم است که اعلام می‌کنم باید در خصوص موضوع اساس‌نامه سازمان املاک و شرکت‌های شهرداری تهران جلسه‌ای برگزار شود تا موضوع این اساس‌نامه بررسی شود.

وی افزود: بنده در صحن شورا بارها اعلام کردم که اساس‌نامه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران ایراد دارد، در حالی که هنوزم شاهدم که شهرداری تهران اساس‌نامه‌ای را ابلاغ می‌کند که براساس آن شورای سازمان‌ها می‌توانستند آیین‌نامه مالی و معاملاتی خود را مصوب کنند، در حالی که این موضوع با ایراداتی مواجه است.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ بارها اساس‌نامه شرکت و سازمان‌های تحت اختیار شهرداری را بررسی  کردیم، چراکه تحت این اساس‌نامه شهرداری می‌توانست زمین‌ها و املاک خود را به فروش برساند.

دبیر گفت: بدون تردید اگر سال گذشته موضوع رسیدگی به این اساس‌نامه را جدی گرفته بودیم این همه اتفاق و هیاهو در بحث املاک به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار