در آخرین روز از هفته دولت کار بهره برداری از ۲ دستگاه فیلتر تصفیه آب در محل طرح جامع آب آبادان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیم شریفی فرد رئیس اداره امور آبفای آبادان در این آئین با اشاره به ورود این دو فیلتر آب به مدار تولید گفت: پیشتر به دلیل محدودیت ظرفیتی که وجود داشت در صورتی که یکی از فیلترها به دلیل اورهال و یا تعمیرات از مدار خارج می شد با کمبود حجم تولید مواجه بودیم.

شریفی فرد افزود: امسال توانستیم ۲ فیلتر را با هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه جذب شده، خریداری کنیم. با ورود این دو فیلتر میزان ۲۰ هزارمترمکعب به ظرفیت تولید آب اضافه شد.

وی گفت: از این پس در صورتی که فیلترها نیاز به تعمیرات وغیره داشتند نه تنها نیازی به کم کردن ظرفیت آب نداریم بلکه با تمام ظرفیت آب مورد نیاز تحویل مردم می شود و جوابگوی نیاز است.

شریفی فرد با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم پروژه های بهتر و بزرگتری را برای تامین رفاه حال مردم شریف و قدردان آبادانی به بهره برداری برسانیم، افزود: دو دستگاه فیلتر تصفیه آب دیگر نیز ظرف سه ماه آینده به این ظرفیت افزوده می شود.

رئیس اداره امور آبفای آبادان گفت: پس از افزوده شدن مواد شیمیایی به آب ورودی و گرفته شدن کدورت آن، آب وارد فیلترها شده و با گرفته شدن تمامی مواد زائد از آن، آب به طور کاملا تصفیه خارج و به حجم آب پاک افزوده می شود و در این مرحله کار کلرزنی آن انجام و از آنجا به شهر پمپاژ می شود.

به گفته وی، دستگاه فیلتر تصفیه آب دیگر ظرف سه ماهه آینده به این مجموعه اضافه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.