نخستين ايستگاه تخليه بار فله ريل عريض كشور در منطقه ويژه اقتصادي سرخس به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار سرخس در مراسم بهرهبرداری از این طرح گفت: منطقه ويژه اقتصادي سرخس مي تواند نقش مهم و سازنده اي در افزايش ميزان صادرات از اين داشته باشد.

حسين سنجراني افزود: زير ساخت هاي خوبي را آستان قدس رضوي در منطقه ويژه اقتصادي سرخس ايجاد كرده است و مي بايست تلاش شود تا بيشترين بهره را از اين ظرفيت ها و امكانات در راستاي اقتصاد مقاومتي و توليد اشتغال پايدار داشت.

وي گفت: منطقه ويژه اقتصادي سرخس به لحاظ موقعيت جغرافيايي و همجواري با كشورهاي آسياي ميانه ، اين امكان را ايجاد كرده است تا با توان توليدات داخلي و سرمايه گذاري در اين مكان از خدمات و معافيت هاي مناطق ويژه استفاده كرد.

فرماندار سرخس تصريح كرد: ايستگاه تخليه بارهاي فله يا به نوعي با انداز با امكان ريل عريض براي نخستين بار در منطقه ويژه سرخس آماده و به برداري خواهد رسيد و از ديگر امكانات مي توان به پل اين بار انداز اشاره داشت.

در ادامه پروژه هاي افتتاحي هفته دولت در سرخس ، واحد هاي توليد مواد پلاستيكي و توليد پيچ و مهره هاي صنعت پالايشگاهي و فاز دوم آبياري تحت فشار پارك امام خميني (ره) به بهره برداري رسيد.

انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار