مراسم تودیع و معارفه ریس اداره آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در این مراسم اسماعیل رستم پور رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد ضمن تقدیر از مسئولین استانی و منطقه ای به گزارش عملکرد 4 ساله آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد پرداختند و از کلیه فرهنگیان تقدیر و برای ریاست جدید آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد آرزوی موفقیت نمودند.

ابراهیم محمدی ، معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز با بیان این نکته که رویکرد اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در دوران دولت تدبیر و امید نهادینه نمودن اخلاق و سرلوحه قرار دادن اخلاق مداری در کلیه امورات و سیاست های کاری می باشد؛ افزود : اجازه نمی دهیم با هر عنوانی تعلیم و تربیت تاخت و تاز نیات سیاسی شود .

رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد در مراسم معارفه با اشاره به سابقه آموزش و پرورش در ایران زمین و افزایش ارزش و جایگاه آموزش با ظهور اسلام و شرایط خاص آموزش و پرورش که درعصر حاضر با انفجار اطلاعات مواجه است، برنامه محور بودن را لازمه غلبه بر مشکلات و افزایش سرعت رو به رشد آموزش و پرورش دانست.

بهروز تقی نژاد سیاست کاری خود در آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد را تاسی از منویات مقام معظم رهبری و تحقق برنامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر نمود و افزود: آموزش و پرورش پایه اصلی علمی جامعه است و مقطع آموزش ابتدایی از جایگاه و توجه ویژه برخوردار خواهد بود چرا که تنها با توجه ویژه به مقطع ابتدایی است که قدرت تصمیم گیری صحیح در دانش آموزان با به دست آوردن شناخت از خود، دیگران و محیط شکل خواهد گرفت.

در پایان این مراسم از خدمات اسماعیل رستم پور رئیس قبلی آموزش و پرورش منطقه مرحمت آباد تجلیل و حکم انتصال بهروز تقی نژاد به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه مرحمت اباد اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.